Захист прав споживачів
Положення про механіхм конфіденційного повідомлення про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності та реагування на такі повідомлення
Порядок розгляду звернень
Будь яка особа, яка є або бажає стати користувачем фінансових послуг Приватного акціонерного товариства Акціонерна Страхова компанія «Скарбниця» (надалі – ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ»), має можливість звернутись до Компанії та викласти своє питання, зауваження, тощо. Відповідальними підрозділами ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ» за координацію роботи зі зверненнями за напрямками є:
- Секретар-референт
- Головний комплаєнс-менеджер
При виникненні скарг звернутись до ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ», контактна особа – Семанишин Тетяна Степанівна, можна наступним чином:
- за адресою місцезнаходження: Україна, 79005, місто Львів, вулиця Саксаганського, будинок 5,
- електронною адресою ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ»: [email protected] ;
- або за телефоном: (067) 552-0-255, + 38 (063) 14 79 262
- засобами поштового зв’язку: 79005, місто Львів, вулиця Саксаганського, будинок 5
Письмове звернення може бути направлене за юридичною адресою до ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ» через поштового оператора. Лист потрібно адресувати на ім’я Головного комплаєнс-менеджера, до повноважень якого належить вирішення та контроль порушених у зверненні питань.
Офіційний лист повинен відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон), а саме: у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, контактний телефон, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
- при особистій зустрічі
Прийом громадян Головний комплаєнс-менеджер здійснює за юридичною адресою ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ»: вівторок з 1400 до 1800 – вівторок та з 0900 до 1300 – п’ятниця. Письмове звернення можна залишити за юридичною адресою ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ» у Секретаря-референта, або у скринці для анонімних звернень чи безпосередньо у Головного комплаєнс-менеджера.
– інтернет
Звернення може бути направлене на електронну адресу: [email protected] ;
– усне звернення до Головного комплаєнс-менеджера
Клієнт може звернутись з усним повідомленням, зателефонувавши за номером телефону до Головного комплаєнс-менеджера + 38 (063) 14 79 262
Якщо громадянин написав письмове звернення до ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ», яке відповідає вимогам Закону, на нього буде надано офіційну відповідь по суті в термін передбачений Законом. Відповідь буде надано на поштову адресу заявника, або іншим каналом зазначеним у зверненні (по телефону, на електронну адресу, тощо).
З метою дотримання зобов’язання ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ» щодо збереження інформація про клієнтів Компанії може бути надана третій особі виключно в межах та в обсязі, визначених чинним законодавством, а саме – на підставі пред’явлення третьою особою оригіналу відповідної довіреності чи оригіналу нотаріально засвідченої копії такої довіреності, що містить повноваження на розкриття та отримання відповідної інформації.
Під час надання послуг зі страхування ПрАТ АСК «СКАРБНИЦЯ» дотримується, зокрема, нормативно-правових актів у сфері захисту прав споживачів фінансових послуг. Споживачам надається вільний доступ до інформації про страхові послуги, що розміщена у місцях надання послуг. Можливий особистий прийом споживачів керівництвом компанії.
Усі спори, що виникають із договору страхування між страхувальником та страховиком, вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у порядку, встановленому договором страхування та чинним законодавством України.
Реквізити органу, що здійснює державне регулювання ринків фінансових послуг:
Національний Банк України
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Андріївська, 1, м. Київ (приймання здійснюється через шафу для документів, що установлена в доступному для відвідувачів місці)
Гаряча лінія: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55 (пн-чт 9:00-18:00, пт 9:00-16:45)
Email: [email protected]
сайт: https://bank.gov.ua/
Реквізити органів з питань захисту прав споживачів:
Національний Банк України
Адреса: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Електронна пошта: [email protected]
Гаряча лінія: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55 (пн-чт 9:00-18:00, пт 9:00-16:45)
Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві
Адреса: вул. Волинська, 12, м. Київ, 03151
Години роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45, обідня перерва: 12:00-12:45
Гаряча лінія: (063) 639-09-09
Подати звернення можна:
– онлайн за посиланням http://kyiv-dpss.gov.ua/page/view/appeal;
– на електронну адресу: [email protected];
– на поштову адресу: 03151, м. Київ, вул. Волинська, 12, Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві;
– особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.